Главная » Файлы » Unity3D |
В разделе материалов: 712 Показано материалов: 251-260 |
Страницы: « 1 2 ... 24 25 26 27 28 ... 71 72 » |
FPS Counter
Требуется : Unity3d от 4.3.3 и выше
acParkour 1.0.5b
Требуется : Unity3d от 4.5.5 и выше
NOTE acParkour requires a copy of UFPS 1.4.9
acParkour is currently NOT OPTIMIZED for Mobile
EZ FPS v0.5
Требуется : Unity3d от 4.6.1 и выше
Zumbi Blocks 0.8.0
Требуется : Unity3d от 4.3.4 и выше
MFPS v.1.0.3 + Магазин и новые оружия
Требуется : Unity3d от 4.6.1 и выше
Collider View 1.1
Требуется : Unity3d от 4.3.0 и выше
Never make a collider the wrong size again!
Take the guess work out of debugging collisions with Collider View. This handy tool lets you visualize 2D & 3D capsule, sphere, box, and mesh collision primitives in the Unity editor Game View and in game builds
Code Control 1.2
Требуется : Unity3d от 4.6.1 и выше
Unity 5 compatible!
Code Control is a framework written in C#, specially designed to create an easy to understand workflow for creating games in Unity using the MVC design pattern.
Bloody Mess: Positional Data and Dismemberment 0.3
Требуется : Unity3d от 5.0.1 и выше
Attention: Bloody Mess is currently in beta. See version info for current bugs.
New In Version 0.3
New: Advanced Ragdoll Mode
New: Support for Simple People by Synty Studios
Change: SkinMeshRenderer fields now GameObject fields
Known Issues: Particle collision bug, turn off particle collisions for temp fix.
MFPS: Multiplayer FPS v1.0.7
Требуется : Unity3d от 5.0.2 и выше
It is a complete Multiplayer FPS kit with everything needed to start a multiplayer game, working with Photon Cloud, has many features to get you started with a very advanced and stylish base.
UFPS Photon Multiplayer Starter Kit [BETA] v0.6.0
Требуется : Unity3d от 4.6.2 и выше
Исходник UFPS + Photon Cloud.Благодаря этому исходнику вы можете начать делать свои шутеры,не беспокоясь о совместимости UFPS и Photon Unity Networking,использовать его для обучения, при создании многопользовательских игр, или просто как набор фокусов для реализации собственного мультиплеерного решения.